Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 13 december 2012

Trevlig Lucia.....

Blev inget luciatåg för mig idag för förskoleklassen går på 3:ornas luciatåg
och lillskruttans avdelning har inget med de små :-(
Känns jättekonstigt, tycker det är så mysigt att sitta där kl 7 på morgonen och titta på dessa söta luciatåg...men men nästa år går Mini på storbarnsavdelningen så då får man gå igen!!
 
Mini fick ha sin söta tomtedress på sig idag.....

I eftermiddag ska jag och Lillis till Minis dagisavdelning på Luciafika....ska bli mysigt!


Ikväll hoppas jag att vi hinner åka och köpa gran, vill nämligen ta in den och klä den i helgen...
Har så mycket kvar att göra nu inför jul, så vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt....
Men som mannen alltid säger:
-Det ordnar sig...
(så, jag får väl tro på hans ord även denna gången....)


Ha nu en trevlig Lucia allihopa!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar