Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 7 maj 2013

Tiden flyger iväg.....

Mina barn börjar bli stoooora....
 
Sötnosarna...
 
Min stora tjej börjar skolan efter sommaren, VA????? Redan???
Vart tog dessa 7 år vägen? Jag har ju inte blivit en dag äldre... Eller??
 
Den lilla blir 3 år i augusti..
Känns som det var igår vi fick henne,
vår lilla "vilding" som höll på att hoppa ur vågen på förlossningen...
 
En sak vet jag i alla fall,
Våra barn är det bästa som hänt mig!!
 
Nu har äntligen våren kommit till västkusten och det var banne mig på tiden...
Nu kan man kanske våga sig på att köpa lite växter till altanen!!
Har även lite andra planer, men har inte bestämt oss ännu....
så det väntar jag med att berätta..
 
Ha en underbar dag i solskenet!!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar