Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 23 augusti 2013

Underbar kväll...

Igår var det en sån där underbart härlig sensommarkväll som man önskar aldrig tar slut....
 
Bild tagen från altanen...
 
 
Idag är det återigen fredag och jag har redan jobbat tre veckor efter semestern...
Dagarna och tala inte på veckorna går så himla fort,
fattar inte vart tiden tar vägen.
 
På torsdag är det dags att fylla år igen och denna gång hela 35 ÅR....
Kommer ihåg när jag fyllde 30 år, vilken ångest jag hade då!!! Usch....
som tur är har denna ångest försvunnit och jag känner mig bara nöjd med mitt liv...
Har ett bra jobb, världens underbaraste barn & man, hund, hus......
Ja, jag har allt man kan önska sig helt enkelt <3
 
Dessa vackra blommor fick jag av svärmor & svärfar...
(Firade mig på samma gång som lillan)
 
 
Ha en underbar fredag och helg!!!
 
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar