Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 2 december 2013

Adventshelg....

Hoppas ni alla hade en trevlig 1:a advent!!
Hela helgen har varit härlig tycker jag.
 
I fredags morse var vi i kyrkan och lyssnade på alla duktiga barn som sjöng.
Vackert.....och jag rös i hela kroppen och JA jag fällde även en liten tår...

Vår söta stora tjej- Är en stolt mamma över denna underbara tjej!
 
Senare på kvällen var det som sagt vinlotteri!
Det blev en lyckad, supertrevlig kväll.
 
Detta bjöd jag på:
 
Glögg-Goda ostar
Laxlasagne
Kardemummaparfait med kola/lingonsås
 
(recept kommer senare)
 
Igår var det 1:a advent och första ljuset blev tänt.....
 
Började dagen med en god familjefrukost och sedan ville barnen leka med kompisar, så jag och mannen passade på att fixa lite med ljusslingor på altanen.
Tog även tag i något som jag lääänge tänkt göra....
....nämligen frosta av frysen! Pust och stön vad tråkigt det är, men nu kan jag och tjejerna baka till veckan och fylla frysen med massa gott!
 
Vardagsrummet från en annan vinkel.....

Älskar massa tända ljus....

 
 
Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar