Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 11 april 2014

Fredag, Påskpynt och Minus 10 kg.....

Yippie FREDAG!!! och tro det eller ej...solen är på väg fram bland allt det där gråa....
Ställde mig på vågen i morse OCH Äntligen stod vågen på -10 kg...
Har länge stått och stampat men NU har det släppt!!!
Mycket kvar men en god bit på väg!
YIHAAAAA!!!
 
Igår var Pappa M ute och plockade påskris till barnen så de skulle få pynta på sitt eget lilla vis..
Här är resultatet:
 
 Stora tjejens... ska dock ha i lite mer fjädrar då hon tyckte syrrans blev finare...
 
 
Lilla tjejens.....
 
Blev färgglatt och jättefint tycker jag!
 
Nu blir det lite jobb innan jag tar helg!!!!!
(eller jag har jouren denna helg, men fredag är fredag!)
 
Ha en underbar dag mina Vänner!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar