Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 14 november 2014

Efterlängtad Freeedag....

Jaaaa, äntligen fredag!
Som jag har längtat!!!!
Denna vecka har varit oändligt lååååång och jag har inte känt mig så jättekry.
MEN nu är den här!
 
 
Ikväll får det nog bli lite småplock och bubbel i glasen!
 
Vad ska ni hitta på i helgen??
 
Jag ska pyssla hemma, kanske köpa de första hyacinterna (älskar hyacinter), besöka en julmarknad, äta gott, dricka gott och MÅ gott!
 
Vi håller på att rensa och sälja av grejer hemma.
Har lyckats bli av med lite lampor och barnkläder. Känns så skönt!
När mannen kollade igenom sina gamla kort hittade han det här:
 
Vad tycks? Min älskling i långt hår.....
 
Detta får avsluta mitt inlägg i dag!
 
Ha en underbar fredag!!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar