Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 28 februari 2012

Hääärliga sol!!!!!!!

Idag lyser solen över vårat lilla vackra samhälle och jag känner att vårkänslorna börjar hitta till mig, HÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Just nu känner jag att jag behöver sol i mängder efter alla dessa sjukdomar som har anfallit vår familj.

Förra veckan hade vi besök ifrån Finland, min kära kusin och hennes familj!
Och vad tror ni hände min första lediga dag???
.....Jo jag fick magsjuka, JAG som ALDRIG brukar få det, usch fy och blä...inte kul!! Men de andra har klarat sig än så länge som tur är!
Vi hade det ändå mysigt och det var så roligt att få träffa dem igen!

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen och ber om ursäkt för det, men om jag ska vara ärlig så har inte lusten riktigt funnits!
Vill att det ska vara kul att skriva och dela med mig av mina tankar och ideér, och inte känna att det blir ett tvång.
Tror att det kommer att bli bättre ju närmare våren vi kommer, tänk att kunna vara utomhus och påta i trädgården (hm, vilken trädgård????) plantera blommor, plocka fram utemöblerna och njuta av den underbara vårsolen! ÅHH, jag längtar sååå!!!
Har lite nya projekt till altanen i år, men det får ni se senare....
Ska i allafall inte satsa så mycket på blommor i år utan det blir nog mer gröna växter....myyys!

Nä, nu måste jag nog sätta igång att jobba så jag får något gjort idag!

Ha en riktigt bra tisdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar