Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 18 februari 2012

Väntar besök......

Idag får vi besök av min kusin och hennes familj som kommer ända från Finland!!
Ska bli skoj att träffa dem igen, blir inte så ofta tyvärr. Sist vi sågs var i somras, då vi var och hälsade på hos dem.

I tisdags var det Alla Hjärtans Dag och då fick jag det här av min sambo och mina prinsessor:

                                          En nalle som omfamnar tre röda rosor, ljuvligt!!!

Blev så otroligt glad, tyckte det var en underbar present!

Idag blir det kalas hos en av Lillis bästa kompisar, hon fyller 6 år och ska ha pyjamasparty med hästtema....Kul!!


                                                        Vita ljusstakar från gripsholm

Förra veckan fick jag ett ryck och köpte nya ljusstakar till fönstret i vardagsrummet och I love them!!!!
Passar perfekt, men det kanske blir lite "för vitt", så jag kanske ska byta ut lampskärmen till en med lite färg? vad tycker ni?
Nu blir det frukost och sedan lite fix innan kalaset!

Ha en trevlig lördag allesammans!!

Kram                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar