Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 24 mars 2012

God morgon alla lördagsälskare......

Det gör i allafall jag, Älskar lördagar.....
Jag brukar oftast få sovmorgon på lördagar och sambon på söndagar, men idag bytte vi dag.
Vi brukar ta en varsin dag att gå upp med lillan som gääärna vill vakna tidigt, så får den andre ligga och dra sig lite.....
Men jag måste erkänna att jag tycker det är rätt så ok att gå upp tidigt, att sitta och mysa framför nyhetsmorgon, skriva lite på bloggen & ta en kopp kaffe i lugn och ro....

I natt har våran stora tjej sovit hos en kompis, och detta planerades i flera dagar.
Pyjamasparty skulle det bli och de planerade vad de skulle göra, vilken mat som skulle ätas och vad som skulle packas.... Sötisar!!!!
Tomt i huset blir det när hon är borta....

Förra fredagen var det som sagt barnkalas, och det gick superbra!!!!
Våra goa grannar var här och hjälpte mig och Mickes systerdotter var lekledare!

                                                           Dukningen....

                                                           Smurftema.....

                                                   Hemmagjord glasstårta.....

Ett riktigt lyckat kalas blev det!!

Nu får det bli en kopp kaffe till!
Ha en go Lördag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar