Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 16 mars 2012

Måndag-Fredag.....

Det är inget annat än måndag och fredag, veckorna bara flyger iväg!!!

Förra torsdagen fyllde min stora prinsessa 6 år, kan inte tro att det är sant,
att jag Fröken Karlsson har en dotter på 6 ÅR!!!!!!!!
Nu är det bara kalas som står i huvudet på mig,
förra fredagen hade vi "vuxenkalas" med de närmaste och ikväll blir det BARNKALAS!!
Har inte känt mig så stressad över detta förrän igår fm då min kära sambo ringer och säger att han måste till Skövde på ett jobb och inte kommer hem förrän fredag kväll, SENT!!

Shit! Jag ensam på barnkalaset med 12 ungar??
Men så tog jag mig i kragen och tänkte att "Detta fixar jag", supermorsa som jag är, Ha ha!!

Mina kära grannar har erbjudit sig att hjälpa mig ikväll,
och Mickes systerdotter kommer upp och ska vara lite lekledare!! TUSEN TACK till er! Ni är underbara!!

Så nu sitter jag på jobbet och kan inte koncentrera mig, tänker bara kalas, smurfar, glass, godis mm.
Lillis har bestämt att det ska vara smurftema ikväll, så jag har beställt massa grejer, Glas, tallrikar, godispåsar, ballonger, spel mm! JAA vad gör man inte för sina barn?? Bortskämd! Nä inte alls!

Nej, nu måste jag jobba!
Hörs senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar