Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 4 april 2012

Mamma är alltid mamma......

Idag kommer Mamma och hennes man för att hälsa på hela påsken,
ska bli så Mysigt..
Jag saknar min Mamma så otroligt mycket, skulle vilja ha henne närmare!!
När jag var 19 år flyttade jag 43 mil ifrån henne, till min dåvarande kärlek och det är absolut inget jag ångrar, men saknade efter Mamma blir jobbig ibland!
När mina vänner åker till sina föräldrar och hälsar på eller sticker iväg och shoppar med sina mammor över dagen, då känner jag mig ganska tom.Det är inget Vi kan göra.......
MEN i helgen ska jag ta igen massor av det jag har missat!

Idag skulle 5-6 års gruppen på förskolan till sjukhemmet och sjunga så då skulle de vara utklädda till påskkärringar. Lillis blev så söt med rosiga kinder och små söta fräknar! Glömde tyvärr att ta kort i all stress på morgonen......

Sitter här på jobbet och önskar att denna dag ska gå fort, för då är det bara en halv dag kvar och sedan är det påskledigt!!!!!!

I måndags fyllde Älsklingen år, men det blev inte mycket fira av då han är hemma och är dålig.
Men lite glasstårta och presenter fick det bli.
Av mig och barnen fick han ett par snygga Lacoste-skor, blommor och pengar av hans föräldrar, och ett påskägg av systerdottern (ett stort rosa fyllt med godis).

Nä nu måste jag ta tag i lite arbete!!
Ha en gó lill-Lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar