Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 1 april 2012

Söndagsmorgon, kaffe, dator.....

Nu sitter jag här igen och det är söndagsmorgon och min tidiga morgon.....
Lillan leker och jag knappar på datorn och njuter av en kopp kaffe.
Snart vaknar nog resten av familjemedlemmarna och då får det bli en lååång söndags-mysfrukost....




Snart börjar vi påskveckan och det ser jag fram emot, ska bli mysigt med långhelg.
Jag och tjejerna pyntade påskriset i torsdags och resultatet blev så här:


På onsdag kväll kommer mina föräldrar och ska hälsa på ända till måndag! Det ser jag verkligen fram emot, vi har inte träffats sedan i jul.

I fredags var det återigen dags för Vinlotteri med tjejerna. Blev tyvärr ingen vinst men vi hade det jättetrevligt med god mat, god dryck & många härliga skratt........
Vi fick en härlig vegetarisk lasagne gjord av spenat, soltorkad tomat och chevre och till efterrätt fick vi en underbar marängtårta, mums!!!

Igår blev det en tur till Barnshoppen för att handla lite kläder till barnen, Solliden för inhandling av lite blommor och krukor och en inspirations tur till Lysekil för att titta på nya utemöbler.
På kvällen var sambon återigen kock och denna lördagkväll blev det:
grillad ytterfilé fylld med skinka och salami och hasselbackspotatis, ÅHH det var supergott!!!!


Ha en trevlig söndag allesammans!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar