Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 25 oktober 2012

Fotografering....

Idag är det dags för Lillan att bli fotograferad på dagis.
Gjorde henne så fin med tofsar, kjol & Jeansväst med pälskrage...
 
Men....
 
 
.....innan vi hann åka så var tofsarna urtagna och västen bortslängd....
åhhh tänkte jag,
men hon är som hon är och det blir som det blir...
Min Lilla sötis.
 
 
Det har hänt ett underverk som jag måste berätta:
 
Vi har haft världens problem att få Mini i säng på kvällarna, för sedan hon fick in Lills säng i sitt rum har hon bara vägrat.
Hon har suttit ute hos oss i fåtöljen och somnat där...
 
MEN i förrgår kväll så tog hon mig i handen och sa:
 
- Om mamma....
Så jag gick med henne in i hennes rum och då pekade hon på sängen och sa:
-Nennie, påva
 
Så hon lade sig i sängen och ville att jag skulle stänga dörren.
Efter en stund kikade jag in till henne och då hade hon somnat!!!!!
Detta har nu hänt två kvällar i rad, det är helt fantastiskt!!
 
Nu blir det jobb!!
 
Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar