Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 3 januari 2013

En vecka sedan vi hördes.....fy på mig!!

Fortsättning följer......
 
Kvällen innan julafton, när barnen hade somnat lade jag och min kusin alla klappar under granen.
På morgonen vaknade kidsen ganska tidigt och då hörde man,
- Herregud, titta här....så mycket julklappar
-Wow, har tomten varit här????
...sedan börjades det prassla och klämmas och då fick jag gå upp och hejda dem.
Lika förvånad blev jag över att tomten hade lyckats smita in utan att någon märkte det, hi hi!!
 
Vacker gran med maaaassssssa klappar under....


Denna vackra lykta fick vi av kusinen och hennes familj....
 
 
En härlig jul blev det med mycket mys med Nära och Kära...
 
Nyårsafton firades i goda vänners sällskap med mycket God mat & dryck!!
 
Nu ser jag fram emot ett spännande 2013!
Tror och hoppas på att det kommer att bli ett bra år!
 
Kram på er & God fortsättning!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar