Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 8 januari 2013

Migrän....

Idag vaknade jag med migrän igen....
Usch och fy säger jag bara,
denna "sjukdom" önskar man inte ens sin värste fiende...
Klockan 4 inatt var jag uppe första gången och tog medicin, men när klockan ringde 05,45 så hade det inte hjälpt ett dugg, men fick dra mig upp iallafall för att göra iordning barnen för dagis och fritids.
Efter att jag lämnat dem åkte jag hem och lade mig ett par timmar till,
och efter det blev jag någorlunda människa igen och åkte då till jobbet!
 
Nåväl slut om det.....
 
I helgen fick jag ett ryck och skulle absolut ha tulpaner,
och de fick jag köpt ...
och även en ny vas blev det på Gripsholm..
Underbart.....
 

Gjorde fint i sovrummet...
 
 
Vita begonior.....


Älskar mina nya sänglampor som fick komma upp igår.
 
Nu ska det bara upp en spegel ovanför sängen och in en ny byrå,
så är jag ganska nöjd för tillfället.
Nya tapeter får det bli längre fram....
 
Ha en underbar tisdag!
Kram
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar