Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 8 februari 2013

Fredagsbloggare.....

Fredag är här igeeen!!!
Å jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här på bloggen....
Det var en väninna som sa till mig:
-Trodde du bara bloggade på fredagar???
Hahaha, det stämmer ju nästan..
 
Denna vecka har jag varit hemma och vabbat för Lillan, hon har haft 40 graders feber, stackaren!
Men idag är mannen hemma så jag kunde gå till jobbet och jobba ikapp litegrann..
Vill ju inte ligga efter inför helgen..
 
 
Idag bjuder på lite pics från vårat underbara Paradis.
 Hamnen...
 
 
 
Denna helg ska vi bara ta det lugnt och greja lite hemma,
ska bli sååå mysigt!!
Ska även kurera mig då jag känner att det är något på gång i min kropp..
 
Ha nu en underbar Fredag!!!
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar