Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 17 februari 2013

Tyst i huset.....

God Morgon!
Idag är det tyst här i huset, endast jag och vovven är vaken.
Vi hade trevliga vänner här igår på lite plockmat, så det blev sent för barnen, så de sussar fortfarande....och mannen likaså!
 
Idag har vi inga planer, ska bort till jobbet lite senare för att träffa en kund.
Kanske blir det lite bak också, tänkte mig fröknäcke och något annat LCHF-bröd.
 
Igår fick jag äntligen satt upp mina nya gardiner i köket, tyckte det var dags nu, inte kul med julgardiner längre....
 
Blev riktigt nöjd med gardinerna......
 
Har glömt att visa mina fina Alla Hjärtan Dags-blommor jag fick av mannen i torsdags....
 
Lovely.......
 
 
...och dessa fick han av mig....
 
 
Ha nu en riktigt härlig söndag!!!
 
Kram

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar