Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 29 september 2013

Bättre än jag trodde....

Denna helg blev bättre än jag trodde.
I torsdags gick jag och en väninna ut i skogen på en promenad med våra barn. Tänkte att vi skulle hitta på något kul när barnen var lediga från skola och dagis....
Och det som inte fick hända hände naturligtvis....
Skulle gå ner från en trapp med lillan i famnen och trampar snett...
det knakade i foten så min väninna som var 30 meter bort hörde detta.
 
Senare på kvällen åkte jag in till akuten där de första kommentarerna var att det inte såg bra ut, fick då komma in på ett gipsrum....
WHAT!!!! tänkte jag, ska jag bli gipsad nu?????
Efter röntgen konstaterade de att jag fått en spricka på ledbandet och fick åka hem med bandage och kryckor..
 
Dagen efter kunde jag varken gå eller stödja mig på foten och satt mest hemma med foten i högläge...
men ytterligare en dag senare så var det redan bättre och nu kan jag både gå och stödja mig på foten (med stödstrumpa på).
Så i morgon blir det jobb som vanligt... skönt!!
 
Ingen vacker syn....
 
Igår var vi på den bästaste av möbelaffärer, Möbeloutlet i Brastad..
där beställde vi äntligen en favoritlampa som vi suktat efter länge..
 
Denna ska snart bli vår....yippie!!
 
Nu blir det snart Älsklingens gryta...mums!!
Trevlig söndag-kväll!
 
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar