Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 14 september 2013

Lördag morgon....

Underbart med helg!
Jag tog lite sovmorgon idag men naturligtvis ringde det  arbetstelefonen och väckte mig.
Det var en kund som skulle flytta in i lagret, men som egentligen skulle komma vid 10-11 tiden
men det gjorde inget det är bara skönt att komma upp i tid!
 
Igår hade vi storstädning av huset, eller rättare sagt mannen gjorde det mesta, medan jag körde den stora tösen till stallet, handlade mat, köpte blommor & gick en promenad med hunden.
När jag senare kom hem var hemmet tipp topp och massa ljus var tända...
Min Man han kan om han vill!!!!
 
 Rosorna köper jag faktiskt på Konsum- de är fantastiska och står länge!
 
 
Astromeria- inköpt på Sollidens handelsträdgård..
 
Nu ska här avnjutas en härlig omelett som mannen gjort! Mums!
 
Ha en underbar dag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar