Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 19 februari 2014

Sista dagen.....

.....innan 4 dagars ledighet! Underbart ska det bli!
Skulle inte bli förvånad om jag blev sjuk dessa dagar, har känt mig lite småkrasslig ett tag nu men det är inget som brutit ut ännu....
När jag gick i skolan blev jag alltid sjuk när det var lov och kommer ihåg att jag tyckte det var pest.
Ville ju vara hemma från skolan någon gång och veta att alla andra satt och pluggade, men icke sa nicke.
Detta har även hängt med upp i vuxen ålder, OM jag blir sjuk så är det under ledighet, men det är ju bra i och för sig så man slipper vara hemma från jobbet!
 


Ska bli mysigt att vara hemma och rå om dessa små raringar....
 
 
Är så sugen på att köpa lite nya smycken, men kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha silver, guld eller rosé....
Klocka, armband och en snygg ring skulle sitta fint!
Tips???
 
Ha en undrebar Lill-Lördag!!
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar