Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 28 februari 2014

Trevlig kväll och fullspäckad helg.....

Igår var jag på kalas hos min "arbetskollega", eller ja hon har ett eget företag och hyr kontor och lager hos oss.
Hon har fyllt år och hade en liten tillställning för några damer (och mig, hi hi).
 
 
Förrätt:
 
Champagne
Tilltugg
(Crustader med rom, rödlök & creme fraiche?)
(Fetaost, mango, parmaskinka & basilika på tandpetare)
 
Varmrätt:
 
Sparrissoppa
Oststänger
Fetaost & soltorkade tomater inbakade i smördeg
 
Efterrätt:
 
Hemmagjord Tårta
Kaffe
 
Tack L för en supermysig kväll!
 
Idag efter jobbet är det förberedning inför barnkalaset/discot i morgon innan det bär iväg till månadens vinlotteri.
Håll tummarna för mig, snälla!!!
 
Efter kalaset i morgon blir det planering inför Trysilresan och på söndag ska tjejerna på barnkalas och så är det tennis som vanligt.....
Puh!!! Fullspäckat som vanligt....när ska det lugna sig???
 
Har känt mig lite småkrasslig i flera dagar nu men det bryter ju aldrig ut.
Ibland önskar man att man kunde få en släng med feber så det körde ut bakterierna så man kunde bli helt frisk efteråt, men så är inte fallet med mig....
 
Ha en underbar Fredag & En trevlig helg!
 
Kram
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar