Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 5 november 2011

Allahelgona...

Igår blev det ingen kul start på vårat fredagsmys, när vi var på blomsterhandeln blixtrade det till i mitt i huvud IGEEEN!!! tack för det tänkte jag, migränen kom och hälsade på mig igen. Vi fick avbryta shoppingen och åka hem snabbt för att jag skulle få i mig medicin och gå och lägga mig.. Så där låg jag en stor del av fredagkväll.....men piggnade på mig senare så vi kunde njuta av våra goda räkor som vi hade inhandlat.
När jag väl vaknade till liv hade min kära Älskling tänt ljus i hela huset och gjort det såå mysigt för oss!!  DET KALLAR JAG KÄRLEK!!!!

Idag har vi varit på kyrkogården och hedrat våra nära och kära som inte längre finns bland oss, min pappa, sambons mor-och far föräldrar och vänner m fl.
Det känns bra att göra det, att visa att man fortfarande bryr sig!
Vi bor ju strax ovanför kyrkogården och ikväll ska jag gå upp på övervåningen och titta ut över det vackra hav som kommer att lysa därnere!!

Som vanligt när jag är ledig på lördag åker vi på små turneér, och idag har vi vartit och tittat på en stor trevlig sak, har stora planer nu men vi får se......
Berättar inget ännu....

Ikväll står min egna kock i köket igen, underbart tycker jag!! Ikväll blir det grillat och härlig smaskig potatisgratäng till det! MUMS!!!!

Ha en riktigt trevlig lördag kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar