Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 13 november 2011

Grattis alla Pappor.....

Idag grattar vi alla goa Pappor på deras alldeles egna dag och jag skänker Min, ( som finns i himlen ) en extra tanke.

" Ibland funderar jag på hur allt hade sett ut om du funnits i mitt liv,
   Hade så gärna velat träffa dig, lära känna dig, ha en Pappa att
   fira på Fars Dag, födelsedagar mm
  Skulle vilja att Du träffade våra underbara Barn, fick se dem växa
  upp, lära sig gå, prata....
  Vår stora prinsessa har börjat undra var min riktiga Pappa, hennes riktiga Morfar
  finns??
  Då förklarar jag för henne att du bor i Himlen och är en av de stjärnor som
  blinkar åt oss varje dag! Älskar dig Pappa! "

Efter jobbet idag åkte jag och Lillis iväg på en liten tur och köpte FarsDags-present :

                                                           Ett härligt vaniljdoftande ljus

                                                                     En söt lite skylt



Ha en underbar söndag och fira era Pappor extra mycket!!!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar