Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 22 november 2011

Julkänsla kom tillbaka!!!!.......

Vart tog min julkänsla vägen undrar jag?

För några dagar sedan hade jag all energi i världen, men nu är den spårlöst försvunnen......KOM TILLBAKA!!!!!!!

På hotellet har vi idag plockat fram julsaker och gjort fint inför advent och jullunchen, men även där var lusten borta.
På lördag är jag ledig och då ska jag försöka ta mig i kragen och fixa lite mys här hemma.
Vi tänkte ju fixa gran till 1:a advent , men nu läste jag idag att stället där vi alltid brukar handla inte börjar sälja innegranar förrän till 2.a advent, WHAT????? så kan man ju inte göra.......

Igår var vi uppe i stallet och tittade på den stora tösen när hon red, 5 år och ser ut som hon alltid suttit på en häst.... vadå, stolt mamma!!!!!
Fattar inte att de kan lära sig så snabbt!!!

Nu är maten snart klar, mannen är fortfarande hemma förstår ni så I am still bortskämd, he he
Idag blir det kyckling-gryta med ris, MUMS!!!!!

Ha en go tisdagkväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar