Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 28 december 2011

Hallå världen.....

Ni trodde säkert att jag hade försvunnit......men HÄR är jag!!!
Hoppas ni alla har haft en underbar jul! Det har vi haft!! Vi tillbringade den hos min mor och far i Sveriges närmaste stad.
Vi har varit snälla för tomten kom till oss och till och med TVÅ gånger....

Idag har jag varit på en underbar ansiktsbehandling, hela kitet var det med rengöring, peeling, portömning och en helt ljuvlig ansiktsmassage.
Det var en god väninna som snart är färdig-utbildad inom detta som utförde denna härliga behandling.......och det var inte sista gången vill jag lova!!!

Nu i kväll har jag och några tjejer suttit och planerat en riktigt god nyårsmeny,
och jag tror att det kan bli riktig succé!!
Till förrätt blir det en härlig avocadosalsa med räkor,
Till varmrätt blir det oxfilétournedos med savoykål, bacon och tryffelpotatispuré
Till efterrätt blir det chokladfondant med lemon curd...
Vad tror ni om detta????

Nu blir det lite slapp framför tv:n en stund och sedan....Natti natti!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar