Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 8 december 2011

Tjohooo, fredag i morgon.....

Äntligen fredag i morgon, ska bli Hääärligt!!!! Sista arbetsdagen och sedan är jag ledig i helgen (det är man inte bortskämd med)!!!
i morgon kväll blir det julbord med mannens jobb, det blir säkert jättetrevligt även om man inte direkt är sugen på julmat efter två veckors lullunch-servering på jobbet....men men alltid lite kul med feststämning...

I helgen ska det mysa, pysslas och bakas med min kärlek och mina små prinsessor, hade tänkt mig att klä granen, baka lussekatter, julgodis, dricka glögg och lyssna på julmusik, MYYYYS!!!!!

Idag på jobbet (lagerhotellet) lärde jag mig massa nya saker via ett telefonmöte och webutbildning (vilket var helt nytt för mig), och det var superkul!!
Det roliga var att jag fick sitta med telefonluren i handen hela tiden (i typ 2,5 timma) för att min kära chef missat att köpa ett headset eller telefon med högtalarfunktion, men det GICK!!!!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen för att ladda inför morgondagen då jag återigen står vid spisen och serverar julmat......men först ska jag vika lite tvätt.....
God natt mina kära vänner!!

Kram

1 kommentar:

  1. Natti Natti! Du strävar på med dina jobb. Hoppas cheferna ser hela din potential!!

    SvaraRadera