Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 5 december 2011

Lite småtrött.....

....men måste bara skriva några rader innan jag dimper ner i sängen...
Igår blev det inget köp av gran men en tur till Liseberg blev det!!
Vi och familjen F rullade iväg på förmiddagen för att först göra ett stopp vid Laxbutiken där vi åt lunch! Åh herrejösses vilken god mat de hade där, jag och mannen tog en grillad laxfilé med bacon, kapris, rödbetor, pepparrot och kokt potatis, Mumsfillibabba säger jag bara!! Det stället kan verkligen rekommenderas!

Sedan fortsatte vår resa mot Gbg och liseberg....
Väl därinne ville ju naturligtvis barnen åka massa karuseller, så det fick det bli. 
Vi åkte lilla berg-och dalbanan, kaffekopparna, kaninresan mm.
Vi träffade tomten, kollade in alla stånd och njöt av alla vackra ljus överallt!!
På väg hem blev det ett snabbstopp vid......ja ni förstår nog vad jag menar???
Barnens favoritställe: Mc e donken!!!
Hela dagen var lyckad och vi hade  det supertrevligt!

Nu blir det sängen för mig...
God natt alla goa vänner!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Nämen, va trevligt! Nu går det att kommentera via mobilen:-).
    Ligger här med ichias (stavning??), så skriv nåt roligt idag, så jag har nåt att läsa;-)

    SvaraRadera