Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 10 januari 2012

Förlåt mig.....

Jag är för sorglig på att uppdatera bloggen!!! Vet ej var tiden har tagit vägen, men nu j-ar ska jag ta mig i kragen, tycker ju att det är sååå roligt att skriva av sig!

Just nu är jag hemma på lunch från mitt från och med nu fasta jobb....
JA, det är sant, chefen berättade detta för mig förra veckan att jag nu har en 80% fast tjänst, YIPPIE!!!! Känns toppenbra!!
Detta är då en kontor/säljtjänst på lagerhotellet.
Jobbet som hotellvärdinna ska jag fortsätta med i den mån jag kan och lite extra på helger mm.

Sambon började jobba efter nyår och det funkar fint. Han känner av knät litegrann men det knallar på......Skönt!

Nu ska jag strax tillbaka till jobbet.....så ha en bra tisdag så hörs vi snart igen!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar