Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 15 januari 2012

Sköna söndag.....

Idag tror jag minsann att hela dagen ska gå i slapparens tecken,
tror faktiskt att hela familjen tänker detsamma....

Igår kväll hade jag bestämt att jag skulle vara uppe sent och se på tv och bara mysa, men vad tror ni hände???? jo somnade naturligtvis i fåtöljen som vanligt!!
Vet inte varför jag är så trött hela tiden???
Men det är klart...det har varit en intensiv vecka på jobbet, mycket att ta in och lära sig eftersom jag nu ska vara själv på jobbet en heeel månad!! Chefen ska nämligen på långsemester....

En tur till blomsterhandeln blev det igår för att köpa lite nya fräscha blommor, var så trött på julblommorna så det fick åka ut!!!!

                                                                    Vas/ljuslykta

                                                                    Vacker primula

                                                                  Vit doftranka

           Lördagens middag bestod av kycklingfilé inlindad i bacon med ugnsrostade rotfrukter



Ha en mysig slapparsöndag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar