Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 14 januari 2012

Gó lördagskväll........

Det är verkligen underbart att få ha lediga helger med familjen....eller ja helt ledig är jag ju förstås inte (har jourtelefon på jobbet), fick åka bort en sväng och ta emot en ny kund, men det handlade om max 1 timmes jobb så det är no big deal...

Idag har vi varit ute på rundtur och hittade VÅRAT matsalsbord.....det var verkligen helt i våran smak...åhh vad jag vill ha det!!!
Så nu blir det till att försöka sälja det vi har så vi kan införskaffa detta helt magnifika, underbara, fantastiska bord!!!!!

Vi har även nu äntligen fått tummen ur och ska börja inreda övervåningen och göra klart på utsidan, ska bli så kuuul! Håller på disskutera och planera hur det ska se ut, tror det kommer att bli kanon.

just nu när jag sitter här och skriver så håller mannen i mitt liv på att laga till en riktigt god lördagsmiddag.
Ikväll blir det kycklingfilé med bacon och ugnsrostade rotfrukter & en riktigt god sallad till det.....och kanske något gott i glaset, vem vet????

Nu önskar jag er alla en riktigt Gó lördagskväll!!!

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar