Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 23 augusti 2012

Stora tjejer....

Mina tjejer, mina solstrålar, mina älsklingar börjar bli stora, Jag börjar verkligen inse det nu!!
                                                       En underbar bild på våra små


Bus, bus, bus.......
 
 

Igår var det en stor dag för Lillis, hon började nämligen i förskoleklass, Nollan !! ´

Och inte nog med det:
I tisdags fyllde Mini 2 år!! REDAN!!! Vart tog den här tiden vägen, har jag också blivit äldre?? Nej, det tror jag inte, känns inte så, men så är nog fallet, kanske får ta och inse det!!

                                                                    Sötis.... 


                                                         Busunge med glimten i ögat...


                                                Väldigt nöjd över sin nya balanscykel...


                                                     ....som hon fick av sina faddrar.....


                                     Prinsesstårta måste det ju va till en lite Prinsessa!....

Det har fått flytta in en ny grej hemma hos oss, men mer om den i morgon, He he.....

Ha en riktigt mysig torsdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar