Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

lördag 1 september 2012

Lördag och jobb väntar......

Längesedan sen sist....igen.
Vet inte riktigt vart tiden tar vägen, tycker inte jag hinner med någonting.... och snart börjar jag jobba heltid, hua hua!!!
 
Under denna veckan som varit har det hänt litegrann,
dels beslutet att gå upp på heltid, dels har Lillis fått konstiga sår på kroppen, vilket visade sig vara svinkoppor efter TVÅ besök på vårdcentralen. Man får verkligen vara sin egen doktor nuförtiden för hos VC är det bara en ren gissningslek.....
och dels har jag fyllt år, Ja jag har blivit ett helt år äldre, Hua igen!!!!!
 
Denna fina present och dessa vackra rosor fick jag av Älsklingen och Barnen:
 
 
 
En kaffemaskin!,,så nu kan jag dricka go-kaffe!!
 
 
 
                                                        Mmmm, vackra röda rosor....

Igår testade vi ett gott kaffe med Irish Creme-smak, Mums säger jag bara!
Det får bli ett gott helg-kaffe!!


Idag väntar det jobb hos min förra arbetsgivare (på hotellet),
blir lite matlagning och servering till kvällen...
och i morgon lovade jag bort mig till frukost...
Kommer säkert bli jättekul, men lite tråkigt att lämna familjen med tanke på att mannen varit på Norge-jobb hela veckan, men men det funkar någongång ibland!

Ha en riktigt trevlig lördag mina vänner!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar