Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 28 januari 2014

Ännu mera snö....och Morföräldrar....

Det snöar och vårat lilla samhälle är nu täckt av snö....
Väldigt vackert, men om jag ska vara ärlig så vill inte jag ha mera snö nu....
 

 
....men det är inget vi kan styra över så det är bara att acceptera och se glad ut!!
Barnen tycker det är kul och det är huvudsaken!
 
Igår var det min älskade Morfars födelsedag, 84 år gammal blev han!
Pratade med honom en stund på telefonen, det är så härligt att höra hans röst och höra att han mår bra!!!
Vi ses inte jätteofta eftersom de bor i Finland....blir ca 1-2 gånger per år.
Mina morföräldrar betyder otroligt mycket för mig och jag
Älskar Dem!!
När jag var liten tillbringade jag varje sommarlov hos dem när Mamma jobbade.
När hon sedan fick semester kom hon över och hämtade mig.
Det var en underbar tid i mitt liv och jag kom mina Morföräldrar väldigt nära!!
 
Nu blir det lite jobb!
 
 
Ha en underbar Tisdag!
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar