Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 20 januari 2014

Har glömt en sak....


....att visa hur det blev med den nya lampan som vi väntade så länge på....
Tadaaa....







Ni har säkert sett bilderna tidigare men kanske inte tänkt på lampan.
Var lite osäker i början att den skulle vara för liten, men jag blev supernöjd med den!
Speciellt efter att vi kopplade en dimmer till den.
Hade egentligen tittat på den stora som är 80 cm i diameter, men tänkte om och tog den lilla istället som är 47 cm i diameter.

Jaha, då var det måndag igen och ny spännande vecka..
Har ni några planer???

Själv har jag inga planer för veckan utan tar den som den kommer.
I helgen har vi bara tagit det lugnt...
Tog en tur till Sportshoppen i lördags för att inhandla vinterkängor till mig och mannen.
Bilder kommer senare för det strular med att införa bilder på bloggen...
(Lampbilderna skickade jag från mobilen).

Sedan har vi njutit i spabadet både lördag och söndag.
I lördags tror jag vi badade i ca 3 timmar, så underbaaart!

Har även hunnit med pulkabacken med goda vänner och alla barnen...

Ha en supermysig måndag!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar