Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 25 mars 2014

Borta bra men hemma bäst....

I lördags kom vi hem från en underbar vecka i Trysil..
Vi har haft ett fantastiskt väder, fina skidbackar, fin lägenhet...ja allt har varit toppen, men samtidigt är det skönt att komma hem igen.
 




Lillan lärde sig att åka litegrann....
 
I tisdags blev jag övertalad att hyra mig ett par skidor och prova att åka...och vet ni vad?
Jag gjorde det!!!
Tänkte bara testa en dag, men det slutade med att jag hyrde resten av veckan!
OCH jag tog mig ned för backarna utan att ramla ( nej nu ljög jag, ramlade faktiskt en gång...)
Det var hur kul som helst och jag ångrar mig att jag inte har testat tidigare, men men bättre sent än aldrig!
 
Åkte t om i sittliften upp till toppen.....
 
Fikapaus......

 

Far & Dotter på skidor....
 

Bästa kompisarna....
 

Valle....
 

Valles kalas....
 

Mys i stugan....
 

Söt men vild....
 

Kul i pulkabacken....
 

 Skidskola...
 
 
Lek i backen...
 

Vacker vy ifrån lägenheten...
 
Nu är man återigen på jobbet och vardagslivet rullar vidare.....
 
Ha en underbar dag i solen!
 
Kram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar