Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 12 mars 2014

SOOOOOOL.......

Äntligen har solen kommit fram och lyst på mitt bleka ansikte!
Underbart, ljuvligt, härligt, skönt & behövligt!!!
 
När jag hade hämtat Lillan på dagis igår (den stora följde med en kompis hem) och kommit hem så skyndade vi oss ut för att kunna ta en fika på altanen!
Som jag har längtat efter detta......
 
Lillan njuter nog lika mycket som jag......
 
Hoppas nu detta väder håller i sig ett tag så man kan fylla på med lite energi!
Min energi har inte varit på topp, har känt mig trött och sliten en längre period nu.
Mannen i huset tycker jag är urtrist för varje kväll när vi ska sätta oss i lugn och ro och se på tv så somnar jag....
Men det ska väl vända snart får vi hoppas!
 
Ha en underbar dag i solen!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar