Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 14 mars 2014

Nytta med Nöje....

Igår hade jag en Mamma-Barn dag tillsammans med mina godingar...
Eller nej.....godingar är de inte varje dag om jag ska vara ärlig...
Det verkar som båda är inne i en trotsperiod, 3 och 7-års trots, eller???
Jag håller på att gå bananas flera gånger om dagen då de sätter igång och värst är de mot mig!!!!
MEN, älskar dem ändå!
 
Vi åkte till Sportshopen för att handla det sista inför fjällen-resan.
Jag behövde en mössa och ett par skidbyxor då mina tidigare har blivit alldeles för fladdriga ;-)
Den stora tjejen fick en mysdress och handskar, den lilla fick nya gummistövlar och mannen fick ett par mysbyxor.
Lite lunch fick vi ha och sedan lite lek i leklandet!
 
De är allt bra söta mina flickor!!!....


 De har så kul tillsammans......när de är sams!
 
 
Tittut!!
 

 
 
 
Nu till en tanke....
Varför jobbar vissa människor med serviceyrken??
På jobbet var jag tvungen att ringa en support för det var en grej jag inte förstod i vårat faktureringsprogram, har även ringt henne förut..
Denna gången hade hon säkert en dålig dag, men VARFÖR ska det gå ut över mig??
Jag kanske är lite trögfattad men hon ska banne mig inte vara otrevlig mot mig för det!
Hon sitter ju där för att hjälpa till när det strular!!!
Hade det varit för 5 år sedan så hade jag inte sagt till henne, men det gjorde jag denna gången!
Jag sa:
-Ursäkta att jag inte fattar, men du behöver inte låta otrevlig och irriterad för det!
Hon sa inte ett ljud........
 
Men jag ska inte gräva ner mig för det!
Det är ju fredag och veckans bästa Dag!
 
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar