Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 27 maj 2012

Fel på Bloggen......

Äntligen funkar det att skriva.... Har försökt i flera dagar men har ej lyckats, Sorry!!!

Men nu ska jag skriva några rader, men först:
Grattis Alla Mammor på Mors Dag!!!!!!!!
Tyvärr så bor jag så långt ifrån min mamma och kan inte fira henne idag, men ringa henne ska jag!

Tänkte bjuda på lite bilder från altanen idag:

                                                     Min favoritplats.........


                                                Hortensia......


                                                  Vårat nyinköpta växtskåp......


                                                          Vackra blommor......







                                               Barnens solstolar.......


                                                          Ny grupp på frukostaltanen.....

Såg ni på melodifestivalen igår???
Vilken utklassning!! Härligt Loreen, du är bäst!!!!

Ha nu en riktigt go söndag ute i solen!!

Kram

1 kommentar: