Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 17 maj 2012

Långhelg......

Hääärligt är det med långhelger....
Undrar vad man ska hitta på idag då?

I tisdags hade jag tretton brudar här på Perfect Home-party och jisses va shoppingsugna alla var.
Jag köpte själv två ursnygga sänglampor som jag ska ta fram när vi gjort om vårat sovrum,
en golvlykta, en hänglykta och två bordslyktor blev det också.
JAAA, jag Älskar lyktor och tycker inte man kan få för mycket av såna.
Bilder på dessa grejer kommer när jag fått dem.....

Idag blir det lite blomsterpics, håll tillgodo:

                                                Lila blommor på skänken.....




                                       Vackra trädgårdsblommor som jag fick av grannen..

                                                                    Tulpaner....




                            Ytterligare en trädgårdsbukett som jag fick av min arbetskamrat

                                                 Blommor på skrivbordet....

Trevlig Kristihimmelfärdshelg allesammans!!
Vi hörs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar