Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 28 maj 2012

Tack Mina Älsklingar.......

                                            ....för dessa vackra Mors Dags-blommor!!!

Igår var det ju som sagt alla Mammors Dag och det värmer verkligen i hjärtat när man blir ihågkommen av de man älskar!!

Min älskade Mamma fick ett samtal av mig som jag tror och hoppas att hon uppskattade.
Saknar att inte kunna uppvakta henne ordentligt med middag och tårta och hela kitet, men som sagt vi bor lite för långt ifrån för att åka upp över dagen.

Idag fick jag alla grejer från Perfect Home...
Spännande!! Tyvärr var mina efterlängtade New York-lampor restade men jag behöver inte vänta så jätte länge på dem, bara till v 24. Resten fick jag, nämligen tre olika lyktor. Bilder kommer senare.....

Ikväll blir det tidig sänggång, är helt slut....

God Natt Mina Vänner

Kram

Ps! Tänker på dig Min Älskade Moster!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar