Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

måndag 21 maj 2012

Måndag och sommar i luften....

Idag är det verkligen sommar här på Västkusten.....
Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är ljumma vindar, kan det bli bättre????
Tyvärr jobbar man ju då, och inte bara på ett jobb utan på två!!
Ikväll ska jag nämligen hoppa in på mitt gamla jobb och servera på en middag....
Blandade känslor.... kul att träffa gamla arbetskamrater men tråkigt för jag vill ju hem och njuta på altanen!!

I helgen har vi varit ute, ute och ute....har tagit vara på varje sekund i det vackra vädret.
Vi har planterat och möblerat på altanen..
Har inte bilderna tillgängliga nu eftersom jag skriver på jobbet, men de kommer senare!!!

I lördags var vi på grillfest hos grannen och det var supermysigt!!
Lite regn på kvällen men det gick ändå!

Nu ska jag fortsätta att jobba!
Hörs igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar