Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 2 november 2012

Freeeeedag.......Yippie

Veckan bästa dag är återigen här, Yippie!!!
Ikväll ska jag i och för sig servera hummersupé på hotellet igen...
men men sedan är det ju lördag och söndag då man kan njuta av att vara med familjen!!
 
Här på västkusten regnar det bara hela tiden och jag börjar verkligen tröttna på detta.
Längtar efter härlig höstkyla och sol!!
 
Nu är det bara 1 månad kvar till första advent, den mysigaste tiden på året!
 
Bjuder på lite bilder från förra året:
Den här härliga ljusstaken/skål hittade jag på en loppis.....
 Klädde den med lingonris och lade i lite konstgjorda äpplen
och vips blev det lite juligt!!!!
 
Min fina ljusstake som jag bara ÄLSKAR.....
(Larmcentralen sitter ju inte på den bästa platsen)
 
 
Julstämning på trappan......
 
 
Ha nu en riktigt härlig fredag mina vänner!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar