Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 29 november 2012

Hinner inte med.....

Åh, my God....tiden går för fort, hinner inte med!!!
Det är redan första advent på söndag...
 
I måndags och tisdags vabbade jag och passade då på att sätta upp ljusstakar och hänga upp stjärnor, åh älskaaar denna tid!
 
I helgen var jag och mannen på turné ensamma, utan barn...
Vi åkte till Falkenberg i fredags, där vi bodde på ett jättefint hotell, i ett jättefint rum mitt i stan.
På lördag åkte vi till Ullared och julhandlade på Gekås,
där var vi inte ensamma kan jag säga!!!
På kvällarna åt vi god mat och drack gott på fina restauranger...
En riktigt mysig och behövlig helg!!!!
 
 Grand Hotell i Falkenberg
 
 
Vårat fina rum....
 
När vi kom hem på söndagen så möttes vi av en magjuk Lillis...
min stackars prinsessa hade blivit dålig på lördag natt.
Så det blev till att vara hemma måndag och tisdag....
 
Ha en underbar torsdag!!
Kram
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar