Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

fredag 9 november 2012

Trevlig Helg....

Igår blev det en utflyktsdag, fick nämligen köra min Älskling till röntgen i U-A.
Han halkade på jobbet häromdagen och slog i sin axel så illa så han inte kan röra armen...
Stackare, han är en liten olycksfågel min käraste...
 
När vi ändå var i storstan så passade jag på att springa in i lite affärer,
och då hittade jag detta brickbord som fick följa med hem..
Vi hade ett brickbord tidigare som vi verkligen gillade, men det blev massa konstiga fläckar på det, så istället köpte vi då ett litet glasbord.
MEN vi var aldrig riktigt nöjda med detta bord utan har saktnat ett brickbord så därför......
 
 
 
                           Brickbord med lyktor (dålig bild)                                   


Idag har jag och mannen bokat en hotellweekend som vi ska njuta av snart....
Ska bli underbart att komma bort bara vi två!!
 
Ha en Underbar & Trevlig Helg!!
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar