Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

onsdag 7 november 2012

Seeeg vecka....

Tycker den här veckan går vääääldigt sakta.....
Kanske för att jag längtar så mycket efter helgen och att få vara med familjen...
Denna helg ska jag inte servera på hotellet, tror den stora hummerpaket-ruschen är över nu!
Ska bara vara hemma och pyssla...
 
Vi ska ha jul hemma i år och får då besök av Mor & Far och min äldsta Kusin från Finland med Familj.
Ska bli såå mysigt och det ska pysslas som aldrig förr!
 
 
Nu i helgen som gick var det Alla Helgona då vi hedrar de som inte längre finns,
Detta ljuset var för min Pappa som gick bort när jag var 7 månader...
 
Pappa, Älskar Dig!!!

" Ibland funderar jag på hur allt hade sett ut om du funnits i mitt liv,
Hade så gärna velat träffa dig, lära känna dig, ha en Pappa att

fira på Fars Dag, födelsedagar mm
Skulle vilja att Du träffade våra underbara Barn, fick se dem växa
upp, lära sig gå, prata....
Vår stora prinsessa har börjat undra var min riktiga Pappa, hennes riktiga Morfar
finns??
Då förklarar jag för henne att du bor i Himlen och är en av de stjärnor som
blinkar åt oss varje dag! Älskar dig Pappa! "
 
 
...den stora tösen ville gå Bus eller Godis i lördags och så här "spökade" vi ut henne
 

Söt även som "utspökad" mitt Hjärta!!


Ha en go´Lill-Lördag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar