Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 12 juli 2012

Den har hittat hem......





ÄNTLIGEN!!!!
En efterlängtad Kitchen Aid har hittat hem till oss!
Har suktat efter en sådan bra länge nu, och igår slog jag slag i saken!! Det blev en sommarpresent till mig själv!!
Hade tidigare bara en liten köksmaskin som luktade bränt så fort man skulle  göra en liten pajdeg....
...och när även elvispen pajade så fick jag nog!!!!!!!!!!!!!
Så nu står den här, min fina Pärlemorvita Kitchen Aid!

Idag är det min nästsista dag på jobbet innan semestern, Yippie, ska bli underbart!

Nu ska jag jobbelijobba!
Ha en härlig torsdag mina vänner!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Men va avundsjuk jag blir nu!!! Vill också ha en sån, de är ju så himla fina!

    SvaraRadera
  2. Ååååh,va fin,lycka till me baket:))/Mosi

    SvaraRadera
  3. Här ska bakas!!! Är supernöjd!

    SvaraRadera