Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

söndag 1 juli 2012

Helgen gick fort.....

.... IGEN!!!
Varför ska den alltid gå så fort??
Men mysig har den varit, förutom att jag vaknade med världens magont idag, antagligen magkatarr....
Utöver det har det varit en bra helg!

I fredags var det återigen dags för vinlotteri och denna gången blev det faktiskt en tredje plats för mig, Yippie, alltid något!
Det bjöds på en god kall potatissallad och grillad fläskfilé och till efterrätt ljuvlig kladdkaka med vispad grädde och massa färska bär! Yummie!!

Igår var vi en tur till handelsträdgården för att återigen komplettera med lite blommor....
 sedan satt vi på altanen med några goda grannar och njöt av solen som faktiskt tittade fram, härligt!!!....

                               Blommorna och kryddorna i växtskåpet växer som bara den....


I torsdags hade jag och Lillis en mor-och dotterdag heeela dagen...
Vi skulle på återbesök på sjukhuset för att kolla hennes arm (hon fick en plexusskada på armen när hon föddes), och innan det åkte vi till ett köpcenter där vi först av allt tog en fika i solen!

                                                                    Mitt hjärta!!


                                                  Mor och dotter med samma min......


                                    Mmmm,,,, kaffe latte med en god brie & salami smörgås....


Sedan blev det shopping av kläder mm och storhandling av mat...


                                      ....och i mataffären hade jag min egen lilla hjälpreda....



Efter sjukhuset blev det naturligtvis avslutning på en härlig dag på  MC DONALDS:



Nu ska jag gå och vila min mage och mitt huvud för i morgon är det ju jobb igen...
och dessutom kommer min moster och hennes man och hälsar på!! Ska bli Jätteskoj!!!

Kram & God natt!!
                                                  
                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar