Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 5 juli 2012

Sommar, sommar. sommmmmar.....

Äntligen har värmen kommit!!! Yippie....
Hoppas den är här för att stanna, vore ju underbart....

Igår var jag hemma med barnen och vi njöt i mängder.
Den efterlängtade poolen blev äntligen upp-pumpad och fylld så barnen kunde plaska.
Mini var helt salig och var i och ur denna pool hela dagen...

Idag är jag återigen tillbaka på jobbet och ska kämpa hela nästa vecka också och SEN är det SEMESTER...Yihaaa!!
Mannen börjar en vecka tidigare än mig, den lyckosten...men det är HAN värd!! Han jobbar och sliter ständigt för att vi ska ha det bra...Älsklingen!
Ibland blir man irriterad när han kommer hem sent, eller inte kommer hem alls utan måste stanna över på ngt jobb, MEN innerst inne vet jag ju att han gör det för våran skull!!
ÄLSKAR DIG M...!!!

Jaha, återigen till jobbet, idag ska jag ut i det vackra vädret på lite kundbesök och utdelning av flyers
och i eftermiddag kommer det "gamla" gänget hem till mig på fika och skvaller!! MYS!

Ha en riktigt gó dag allesammans!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar