Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

tisdag 10 juli 2012

Oj då......

.....vad tiden går fort!!
Har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag, så jag passar på nu...

Sista veckan på jobbet nu innan jag går på semester i tre veckor, YIHAAA!!!!! Ska bli sååå härligt.
Gubben började sin semester igår och har fyra veckor..

Vädret har väl varit sisådär, varannan-dags väder, men det blir bättre nästa vecka för det har jag beställt..

Tänkte idag bjuda på lite bilder från vårat paradis:

                                                            Mitt Paradis.....


                                                           Gästhamnen.....


                                                     Premiärglass på Räkboden.....

Åh, denna semester ska jag verkligen ta vara på varenda dag och bara njuta av att vara med familjen!

Ha en riktigt gó tisdag!!!!

Kram

1 kommentar: