Hav & Salta Stänk

Hav & Salta Stänk

torsdag 21 november 2013

Jag ser det snöar.....

Ja, i morse kom den första snön och barnen var överlyckliga...
De började prata om att göra snögubbar och kasta snöboll,
försökte förklara för dem att snön säkert inte kommer att ligga kvar, men ville de lyssna? Nej..
 
 
Tycker faktiskt att det kan få komma lite snö nu och att det blir några minusgrader, så vi får en härligt vit jul!!
 
Tänk nästa söndag är det redan första advent!
Tiden har gått så fort tack vare att sommaren var så fin och lång..
 
Har ni börjat pyntat ännu??
Det kliar i mina fingrar, men har hållit mig.
Nästa vecka sätter jag och barnen igång med att göra det julmysigt..
 
 
Bjuder på lite bilder från tidigare år:
 




 
I morgon bär det av för mig och mannen!
Ska bli sååå mysigt!
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar